Informations brev

Hej alla tvillingfamiljer! Jag vill börja med att önska er alla en godfortsättning på det nya året och hoppas ni alla hade en trevlig jul och nyårshelg. Här kommer en liten sammanställning från 2011 och vad som händer 2012. 9 familjer betalade medlemsavgiften 2011 Träffar: Vi hade den första träffen i Lösens HBG sön den 23/1 och dit kom 4 familjer. TK bjöd på smörgåstårta. Den andra träffen var söndag 6/3 i Brandkårens gymnastiksal. Vi var 5 familjer som spelade lite fotboll, bandy och lite redskapsövningar. Vi hade egen fika korg med oss som vi åt samtidigt som vi satt och pratade. Årets 3 träff var i Brunnsparken sön den 10/4 och vi grillade. Det var 3 familjer där. Årets 4 träff var i Wämöparken söndagen den 15/5. Tro det var 3 familjer där (Jag var inte med så är inte säker på antalen) Den 5 träffen var på Dragsö Camping söndagen den 19/6. Det var 1 familj som kom. Den 6 träffen hade vi i Wämöparken söndagen den 9/10 vi träffades vid djuren/lekplatsen. Vi var 4 familjer där. Det har även kommit ett par informationsbrev under året. 2012: Det enda som jag vet att skriva inför 2012 just nu är att jag kommer att sluta som samordnare för Blekingetvillingklubb och hoppas det finns någon/några som vill ta över nu inför 2012. Den största anledningen till att jag slutar är tyvärr det dåliga intresset för klubben. Tills någon/några hör av sig och vill driva klubben vidare så anser jag att vi ta en ”paus” i verksamheten. Mvh Anneli

Kommentarer
Postat av: maria bielke von sydow

hej tvillingklubben o anneli.

har kollat in er blogg. den ser fin ut. det är naturligtvis trist att du ska lägga av med tk men jag vet det tar mkt tid och e uppslutningen dålig tröttnar man. men ofta så vill man ha ett forum som tk även om man inte orkar kommar på träffarna. vi får se vad som händer.



för er som inte känner mig var jag ledare för blekinge tk fram till 2009 då jag flyttade från karlskrona till malmö.



jag har sadlat om, är författare och har startat eget förlag BIMA-förlag. min debutroman "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" handlar inte helt oväntat bla om en tvillingmamma. ni kan kolla in min blogg där det står om boken och vad jag gör. om ni vill kan ni köpa boken direkt av mig för 70 kr, den kan också lånas på biblan.



med återseende, mvh maria bielke von sydow

2012-01-22 @ 19:22:57
URL: http://parbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0