Nyhetsbrev juli-11

Hej! Hoppas ni alla har det bra. Nu är vi redan inne i juli månad och många utav oss har säkert semester och bara njuter utav det fina vädret och att vara lediga. Det har inte hänt så mycket sen förra gången jag skrev vi är fortfarande bara 9 familjer som har betalat medlemsavgiften och jag söker ännu den familj som har bet men inte skrivit vem det är ifrån. Vi har 1834: - på kontot. Jag tycker att vi ta lite ledigt från våra träffar och boka in nästa träff i aug./sep. Jag vill också att alla funderar på dessa saker: - Ska vi ha Blekingetvilling klubb kvar? - Hur ska vi nå ut med information? Maila, facebook, bloggen? Vad tycker ni passar bäst? Det verkar inte som om alla läser T.ex. mailen. - Hur ska vi göra med våra träffar? Ex bindande anmälningar, frivilligt att komma. Hur ska vi göra med återbud till träffarna? Ex bara struntar i dem även om man har anmält sig? lämna återbud en dag innan? Sms. - Finns det någon som vill vara samordnare? Hoppas ni alla fundera på detta och kommer med förslag och synpunkter för om klubben ska fungerar så måste vi hjälpas åt. Har nu en fortsatt härlig sommar så hoppas jag att vi ses på nästa träff Mv. Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0